En lugn kväll med dom bästa. ( )
Hem Om mig Kontakt

En lugn kväll med dom bästa.

Ikväll har jag varit jävligt social ska ni veta. Jag & Sara hittade massa musik på Spotify som var grym. Som gris-låten... Lovar att lägga upp ett youtube-klipp här snart. Jag kan verkligen inte få nog utav musik. Det ska vara dunka dunka 24 timmar om dygnet, 7 dagar i veckan. Yeah!

Vi satt & skypade med Adnan också. Han är sjuk & det är såå synd om lilla gubben. Det lät jätteroligt när han pratade med oss, haha. Förlåt! Adnan predikade lite om hur man ska vara mot folk som är sjuka. Det roligaste är att han är själv elak mot andra när dom är sjuka. Som när jag hade tagit gris-sprutan & låg i 40 graders feber. Då var det minsann "be a man"-snack.

  • 2012-02-12
  • kl.00:40:55
  • Kategori: By night


  • ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-02-13 kl.12:32:36
    Lyssnade på "grislåten" x) Den var gryyym!



    Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg