Det nya DJ-programmet som jag inte kan. ( )
Hem Om mig Kontakt

Det nya DJ-programmet som jag inte kan.

Igår höll jag på med vårat nya DJ-program. Måste lära mig det utantill, vilket är sjukt svårt. Det förra vi hade var mycket bättre enligt mig. Bara dra upp en knapp & dra ner en knapp. Men nu är det massa annan skit som måste klickas på. Jaja, jag lär mig någon gång. Adnan hjälper ju mig, fast han är inte heller så duktig på det nya programmet. Han är ju ljuskillen, haha. Övning ger färdighet, right?

  • 2012-02-02
  • kl.09:09:38
  • Kategori: Jobb


  • ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-02-03 kl.13:02:25
    Övar du så kommer du kunna det sen :) Förstår faktiskt inte varför dom bytte bort det gamla programmet. Det var ju till o med roligt! :)
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-02-04 kl.16:58:18
    Jag övade hela torsdagen, haha :) Dom ska tydligen använda båda. Vissa låtar finns ju inte på Spotify & ja, då måste dom har ett nytt program. Ses ikväll :)
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-02-04 kl.16:59:32
    Det där ser svårt ut :p



    Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg