Bokat klipptid. ( )
Hem Om mig Kontakt

Bokat klipptid.

Fan vad duktigt jag är eller! Har ringt & bokat klipptid för första gången i mitt liv. Jag har ju givetvis klippt mig förut, men jag har aldrig ringt & bokat. Det var mammas uppgift förr i tiden. Men nu har jag gjort det alldeles själv. Duktig flicka! Ska klippa mig nästa vecka på tisdag. Eller ja, bara toppa mig. Har massor av presentkort där, så slipper betala med cash. Så nu slipper mitt hår vara trassligt längre!

Såhär gick det sist jag själv klippte luggen.



  • ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-02-21 kl.14:02:50
    haha oj! med tanke på de två senaste inläggen så borde du kanske ha skyddshandskar eller nåt. ;) kram!



    //rajk.blogg.se
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-02-22 kl.11:59:54
    Även för oss frisörer så kan det vara lätt hänt att man slinter :(
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-02-22 kl.12:08:57
    Aouch :(<3
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-02-22 kl.12:09:45
    Det ser inte så värst trevligt ut ;)
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-02-22 kl.12:10:48
    Ja, det kan vara en bra idé :)

    Kram



    Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg