Blev två roliga filmer igår. ( )
Hem Om mig Kontakt

Blev två roliga filmer igår.

Igår hade vi våran älskade kväll MÅNDAGSMYS! Det har börjat bli en vana nu & det älskar vi. Dock var inte Eddi hemma, så jag & Melissa såg på film hemma hos mig själva. Vi började med att se En Galen Dag I New York. En typ fjortisfilm, haha. Men det var sjukt längesen vi såg den & vi har nog aldrig sett på den ihop. Alltid lika rolig & överdriven.

Andra filmen vi såg på var Beetlejuice, men vi orkade inte se klart på den. För klockan blev över tolv & jag blev sjukt trött. Men Beetlejuice är grym, det lovar jag. Det är väl en skräckfilm, men det tycker jag absolut inte att den är. En komedi enligt mig, haha. Jag ska nog få över Melissa hit ikväll så vi kan se klart den. Våran älskade dans har inte varit än, vi missade det igår.


  • 2012-02-07
  • kl.09:28:50
  • Kategori: By night


  • ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-02-08 kl.13:18:08
    Beetlejuice <3

    Alltid lika rolig, töntig å läskig <3
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-02-08 kl.13:21:16
    Eyyyyyååååå eeeeeyyyeeee :D



    Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg