Beställt skönhetsprodukter (y) ( )
Hem Om mig Kontakt

Beställt skönhetsprodukter (y)

Var längesen jag beställde något från nätet. Men så fyller mamma år snart & hon måste ha presenter. Har redan fixat en riktigt dyr present redan, men hon måste ha mer. Beställde även två produkter som tar bort finnar & pormaskar. Ska tydligen vara bra produkter, så får hoppas på det. Dom hade även en badkub (istället för badbomb) med lukt av hallon. Mm... Det kommer lukta sommar i badrummet! Fick även en sminkväska på köpet, vilket jag verkligen behöver. Och vet ni vad allt går på? Jo, 199 kronor.



  • ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-02-09 kl.11:53:26
    Yves Rocher är bra shit :)
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-02-09 kl.11:53:44
    Har du problemhy? Du har väl fin hy?
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-02-09 kl.11:54:25
    Man brukar säga att billiga ting är skit, men inte från YR :) Shoppade loss i deras nätbutik förra veckan :)
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-02-09 kl.11:56:22
    Jag har väl ingen problemhud, men ingen perfekt hud heller. Lider inte av akne för den delen heller, men någon finne kan ju dyka upp då & då. Fast jag vill ändå fixa mitt ansikte så det blir bättre :)
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-02-09 kl.11:56:48
    Nej, YR har riktigt bra produkter :)



    Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg