Work work night. ( )
Hem Om mig Kontakt

Work work night.

Så var det jobbet igår... Fy fan, det var roligt. Men helt nykter var jag, fast det spelar ju ingen roll. Hade lika roligt för det. Adnan tror man säger "god jul i efterskott", vilket man inte gör, haha. Men det är tanken som räknas, gulligull.
 
Fick jobba med en ny dator igår, kunde inte ett skit. Den stängdes av tre gånger igår, fick fan ryck. Men sedan gick det bra när jag fick ordning på skiten. Och vilka grymma listor vi fick, yäy. Tacka me & my man Ädnan. Folk dansade som galna, fast nu kanske det var spriten som gjorde dom galna & inte våran musik. Hmm...
 
Sedan är det ju det här med att hämta mat. Jag har ju körkort nu & då vill dom att jag ska hämta maten i princip själv. Men jag vågade inte det igår, för det var inte min bil jag skulle köra. Och jag ville inte ens köra, haha. Så Adnan körde & jag satt bredvid & lärde mig bilen. Nästa gång ska jag köra svennebil & leka McDonaldsbud, haha.
 
  • 2012-12-26
  • kl.10:30:00
  • Kategori: Jobb


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg