Utan er skulle jag inte klara det ♥ ( )
Hem Om mig Kontakt

Utan er skulle jag inte klara det ♥

Tack Jehovas vittnen för att ni kom dagen innan & "frälste" mig, haha. Jag tror fan eran Gud var med mig där i paradiset som ni beskrev honom att han satt. Utan er hade jag nog aldrig klarat provet...
 
Tack Rubi för att du har gjort bilkontroll med mig & att vi bytte spolarvätska en gång i bilen, tack vare det så var jag jävligt säker på en av frågorna som kom på provet. Och givetvis har du stöttat mig med att jag ska plugga inför provet & berättat vad skyltarna betyder, fast inte fan på svenska...
 
Tack Aldin som var grym på teorifrågorna & som tog sig tid att sitta med mig när vi var bakfulla. Och han förklarade när jag inte förstod ett skit & efteråt förstod jag klarare än någonsin...
 
Tack Natalya & Eldias som blandade ihop väjningsplikt med huvudled, det fick mig att tänka till...
 
Tack Melissa för att du slog mig så fort jag gick ifrån datorn när jag inte ville plugga mer...
 
Tack Jacek för att du kom samma dag som själva provet & förhörde mig på det mesta. Förlåt för att du fick stå ut med mitt negativa beteende på bussen, jag lovar att gottgöra dig...
 
Tack till alla er andra som också har stöttat mig, ni är guld värda ♥♥♥
 
  • 2012-12-06
  • kl.13:00:00
  • Kategori: Skolan


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg