Sitt inte lottlös! ( )
Hem Om mig Kontakt

Sitt inte lottlös!

Jag var & handlade nyss. Då satt en gammal gubbe & sålde lotter inför Bingolotto ikväll. Han log mot alla som gick förbi, men ingen köpte. Jag tyckte synd om honom, han såg så trevlig ut. Och jag älskar att spela Bingolotto. Gjorde det väldigt ofta i Skara när min "tur-gubbe" sålde lotter på Ica. Men när han försvann därifrån så slutade jag. Sedan hade det aldrig blivit av... Och jag envisades med att spela Bingolotto när jag låg på sjukhuset med skadad mjälte, haha. Då hade dom inte ens den kanalen, så jag & pappa fick ringa till mamma som fick räkna upp alla nummer hemifrån. Så sjukt!
 
Men i alla fall så köpte jag två lotter av den gubben som satt & sålde i affären. Jag behöver tänka på något annat. Kan inte vara stressad hela tiden. Min mage är helt fucked up just nu. Så då passar ju lite Bingolotto perfekt! Jag skiter i om jag inte vinner, det är inte det som är grejen. Mysigt att bara koppla av & tänka på något annat.
 
  • 2012-12-16
  • kl.14:32:00
  • Kategori: Allmänt


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg