Rubi har gjort fint i lägenheten. ( )
Hem Om mig Kontakt

Rubi har gjort fint i lägenheten.

Rubi är ett geni, tror jag i alla fall. Han har kommit på en lösning till hur vi ska slippa den kalla vinden under nätterna från fönstret. Jag förstod inte hans idé först, men det gör man aldrig. Så jag lät honom inreda hur han ville i lägenheten. Och fan vad hemskt det såg ut först, men hans idé var bra. Det får gärna se konstigt ut, bara det fungerar.
 
Tyvärr fortsatte Rubi inreda lägenheten, för han hade tråkigt. Och resten av hans "arbete" blev mycket bättre. Så jag ska väl inte säga tyvärr egentligen... Nej, fan det blev mycket mer hemtrevligare. Hallen ser ut som en normal hall nu. Och han spikade upp tavlor i köket & lite överallt också. Duktig pojkvän jag har ♥
 
  • 2012-12-09
  • kl.22:30:00
  • Kategori: Allmänt


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg