ProViva, magens bästa vän. ( )
Hem Om mig Kontakt

ProViva, magens bästa vän.

Igår pratade jag & Rubi om ProViva, att det skulle vara bra för magen. Har hört tidigare att många sagt att dom mått bättre av det. Rubi sa att han åt det varje morgon ihop med cornflakes, hmm? Tror inte han pratade om samma sak som jag. För visst finns ProViva som fil har jag kollat upp, men det är nog inte det han äter. Och varför skulle han äta det?
 
Jag var som sagt & handlade förut & då köpte jag en ProViva-tetra. Så får se om min mage blir bättre av det. Alltid värt ett försök... Och så många smaker det fanns att välja på. Tog den "vanligaste" & det var faktiskt god, så blir nog att ta den i början. Sedan får jag väl utforska dom andra smakerna. Och jag vet att man inte märker skillnaden direkt eller inom en vecka. Så dum är jag inte, haha.
 
  • 2012-12-16
  • kl.14:58:06
  • Kategori: Allmänt


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg