Några (många) frågor. ( )
Hem Om mig Kontakt

Några (många) frågor.

Personligt:
1. Ditt fullständiga namn? - Malin
2. Korrekt ålder? - 20 år
3. Längd? - 159 cm
4. Vikt? - Privat!
5. Smeknamn? - Malle
6. Vart bor du? - i Sverige.
7. Vad gör du på fritiden? - är med kompisar, tränar & festar.
8. Beskriv ditt utseende (hur känner man igen dig)? - mörkbrunt hår.
9. Vad är du mest missnöjd med din kropp? - min näsa.
10. Vad är du mest nöjd med? - mina ögon.
11. Vad har du för uppfattning om dig själv? - jag är rätt nöjd med mig själv.
12. Vad vill du jobba som äldre? - ambulansförare eller akutsköterska.
13. Hårfärg? - mörkbrunt
14. Ögonfärg? - grön/bruna
15. Någonting du vill berätta om dig själv, som vi inte vet? - jag gillar inte att sova två ihop i en säng...
16. Kan du själv säga att du ser bra ut? - ja
17. Hur mycket bryr du dig om ditt utseende? - ganska mycket.
18. Är det någonting du inte kan strunta i att göra dig i ordning med? - jag vill helst inte visa mig ute utan smink.
20. Lyckotal? - 7

Vänner/folk:
21. Vad heter din bästa vän? - Melissa, Pontus & (Google Translate).
22. Hur många nära vänner har du? - vet inte, kan prata med dom flesta.
23. Anser du dig själv vara "känd" i ditt område? - nej, verkligen inte.
24. Vet många personer vem du är? - ja, men inte i mitt område.
25. Hör man ditt namn på skolan, vet alla vem du är? - nej
26. När var du senast med någon kompis? - i onsdags träffade jag Melissa.
27. Känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? - nej, inte längre.
28. Vem sov du senast hos av dina kompisar? - Jacek
29. Vem sov senast hos dig? - Rubi

Romantik:
30. Vill du ha ett förhållande? - ja, jag har ett.
31. Vill du helst att din kille ska vara äldre eller yngre än dig? - äldre
32. Är du kär? - ja
33. Tycker någon om dig mer än som vän? - ja, tydligen.
34. Är du redo för att satsa på ett förhållande? - ja, annars skulle jag aldrig vara i ett förhållande?
35. Hur långt vill du gå med din kille? - det får vi se...
36. Tänker du mycket på utseendet hos din kille? - nja, klart man kollar på utseendet, men det är inte allt.
37. Vågar du säga "jag älskar dig" i verkligheten? - självklart
38. Skulle du kunna vara tillsammans med någon på din skola? - ja
39. I din klass? - ja, men det finns ingen som jag tycker om mer än vän där.

Från kram till sex:
40. Har du kramat motsatta könet? - ja
41. Har du någon gång bara velat gå fram och kramat någon? - ja
42. Har du kramat någon du tycker om inför folk? - ja
43. Har du pussat någon i motsatta könet? - ja
44. Har du pussat någon i medsatta könet? - ja
45. Har du pussat den du tycker om? - ja ♥
46. Har du pussat någon inför folk? - ja
47. Kysst någon inför folk? - ja
48. Hånglat inför folk? - fan är detta för frågor?
50. Hur många har du hånglat med under en kväll? - herregud!
52. Och vem är ditt senaste? - Rubi givetvis!
53. Ditt snyggaste hångel? - Rubi ♥
54. Skäms du över att hångla inför folk? - nej
55. Haft sex med någon på offentlig plats? - haha omg!
56. Haft sex överhuvudtaget? - ja
57. Hur gammal var du första gången? - privat!
58. Hur gammal vill du vara första gången? - man kan inte ångra sådant...
59. Blivit dumpad efter sex? - nej
60. Har någon av det motsatta könet sett dig naken? - ja
61. Har du gjort något av detta med de medsatta könet? - va?!

Tankar & skit:
62. Har du någon fobi? - ja
63. Har du någon allergi? - mjölk, tomater, gul lök & fjortisar.
64. Vad tänker du på innan du somnar? - allt möjligt.
65. Vad är de första du tänker på när du ser en person? - beror på vem det är.

HÄR SKA BARA TJEJER SVARA!
66. Vad tycker du bäst om att höra; att du är snygg eller höra att någon tycker om dig? - att någon tycker om mig.
67. En galen kväll med tjejerna eller en mysig kväll med killen? - beror på vilket humör jag är på.
68. Vad kommer först, killen eller din bästa vän? - båda
69. Hur ofta tänker du på killar omkring allt annat? - ofta
 
HÄR SKA BARA KILLAR SVARA!
70. Vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller att någon tycker om dig? -
71. Vad kommer först, tjejen eller träningen? -
72. Hur ofta tänker du på tjejer omkring allt annat? -
73. Runkar du regelbundet? -

Vad väljer du?
74. Oskuld 40 eller icke oskuld med åldern 13? - icke oskuld med ålder 13, haha.
75. Vänskap eller förhållande? - vänskap
76. Snyggaste killen i stan med sämst personlighet eller fulaste killen i stan med finast personlighet? - fulaste killen med finast personlighet.
78. Vad är sexigast, naket eller underkläder? - underkläder
79. Hur gammal är du helst mellan 7-13? -  13

Skulle du?
80. Kunna byta liv med någon? - ibland vill jag det, men är ändå nöjd med mitt.
81. I sånna fall med vem? - någon rik jävel.
82. Vad skulle du göra om du fick byta liv med de motsatta könet för en dag? - sett ner på alla kvinnor.
83. Kunna visa dig naken för hela klassen om du fick 10.000 kr? - ja, absolut.
84. Kunna ha sex med en pedofil bara för att låta en nära vän leva? - ja
85. Kunna sova ute på vintern? - nej, men det är typ lika kallt i lägenheten nu.
86. Kunna flytta till ett annat land, vilket isånafall? - ja, är inne på att plugga i Polen.
87. Kunna slösa ditt liv på ciggaretter & droger för att du mår dåligt? - nej, det blir inte bättre för det.

Klädstil:
88. Anser du dig själv vara en speciell stil? - alla har sin egna, speciella stil.
89. Vad klär du dig i oftast? - jeans & turkjacka.
90. Tänker du alltid på vad du tar på dig? - i princip.
91. Klär du dig dyrt? - ibland
92. Vilken är den fulaste klädstilen? - 50-tal & liknande.

Senaste 48 timmarna har jag?
93. Pussat någon? - ja
94. Haft sex? - nej
95. Fått en kram av en helt okänd? - nej
96. Ringt någon? - ja
97. Blivit uppringd? - ja
98. Funnit kärleken? - ja, den är alltid där ♥
99. Kollat på google? - ja, min bästa vän.

SISTA FRÅGAN!
100. Hur lång tid tog tig detta? - vet inte.


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg