Mat hos Rakrutai. ( )
Hem Om mig Kontakt

Mat hos Rakrutai.

Har precis kommit hem från en mysig kväll hos Rakrutai. Hon bjöd hem mig, Melanie, Agnes & Håkan på mat för hon åker till Thailand på lördag. Kommer bli tomt utan henne i skolan. Tur att internet finns säger jag bara!
 
Jag har lärt mig ikväll att GPS:en på min mobil gillar att lura mig. För jag gick en jävla omväg när jag skulle hitta till Rakrutai. Det var ju egentligen bara att gå rakt fram, men enligt min GPS skulle man gå höger, vänster, vänster, rakt fram, höger, bakåt fem steg, vänster & sedan var det bara slut. Då fick jag lite panik & trodde jag hade gått vilse, haha. Så jag ringde till Agnes & frågade vart hon var. Och hon var nära mig, för hon tutade på mig med bilen. Så vi hittade vart Rakrutai bodde till slut allihopa.
 
Vi åt thailändsk mat som Rakrutai hade lagat. Jättegott var det! Och mätt blev man. Behöver nog inte äta på några dagar. Synd att jag inte kan laga mat så bra. Kan laga en rätt som en mästerkock, annars är jag inte så duktig i köket. Huvudsaken är att man försöker i alla fall & det gör jag.
 
  • 2012-12-12
  • kl.21:45:00
  • Kategori: By night


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg