Lite shopping med två vänner. ( )
Hem Om mig Kontakt

Lite shopping med två vänner.

Var i stan med Sofeya & Jacek i förmiddags. Jag skulle fotograferas till mitt körkort, kolla på skor & köpa julklappspapper. Dom andra skulle göra lite andra saker. Så vi slog ihop det & åkte bussen ner tillsammans. Varför inte liksom? Alltid roligt att gå ihop med dom två.
 
Eftersom jag har tagit körkort så hade dom två köpt en passande tidning till mig, haha. Fan vad vi skrattade i bussen. Så nu har jag att läsa! Inte för att jag är bilägare än, men snart så. Jacek sa att den tidningen kan vara vägen till att jag blir en bilägare så han slipper åka buss till skolan, haha.
 
 
Tidningen som jag fick av Sofeya & Jacek.
  • 2012-12-20
  • kl.13:30:00
  • Kategori: Allmänt


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg