Körde i snön idag :) ( )
Hem Om mig Kontakt

Körde i snön idag :)

Imorse var jag på trafikskolan & körde en sväng i stan. Och jag fick välja lite vad jag ville göra i snön, haha. Eftersom jag aldrig har kört i snö med läraren så ville hon se hur jag körde & reagerade i detta väglaget. Men det gick jättebra tyckte hon. Så jag gjorde en fickparkering & backade in i en parkering. Sedan hann vi inte så mycket mer, vi körde runt lite. Ah, just det... När jag skulle blåsa i alkolåset så ville det inte fungera. Jag blev skiträdd att jag inte skulle få köra. Det blev positivt (rött) två gånger. Jag hade ju inte druckit alkohol eller något sådant. Men det kan krångla ibland & det har jag ju erfarenhet av sedan tidigare, hmm... Tredje gången gillt & då fungerade skiten.
 
En idiot till lastbil backade runt ett hörn & där kom en byggbil & en taxi som skulle köra rakt fram. Men dom fick fan backa för att inte krocka med lastbilen. Och inte slutade lastbilschauffören att backa när han ändå såg att det kom trafik bakom honom?! Sjukt dålig stil... Ja, han hade nog gjort som jag vill göra; åka till Polen & köpa körkortet. Men inte fan tänker jag göra det!
 
  • 2012-12-07
  • kl.11:30:00
  • Kategori: Skolan


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg