Jag vill ha tillbaka sommaren!! ( )
Hem Om mig Kontakt

Jag vill ha tillbaka sommaren!!

Jag hatar snö. Det är så jävla hemskt. Finns inget värre just nu. Deprimerad! Ta tillbaka mitt gröna gräs. Vart fan är alla blommorna? Vart är värmen? Vart är dom trevliga fåglarna?
 
Snö är kallt. Snö är kyligt. Snö är äckligt. Snö är för jävligt rent ut sagt. Varje gång vintern kommer så ändras mitt psyke. Och jag är inte psykiskt sjuk, men jag hatar snön. Jag mår dåligt när det blir mörkt. En gång i tiden hade jag SAD, men jag blev frisk från det. Tyvärr sitter det ännu kvar som en sårskorpa. Att när mörkret & snön kommer så minns mitt psyke detta & reagerar på samma sätt i princip, fast mycket, mycket mildare som tur är.
 
Därför går jag fortfarande i "ljusterapi". Jag måste lindra mitt psyke från att må dåligt. Jag solar solarium för att få UV-strålning som innehåller D-vitamin, jag motionerar varje dag & jag försöker sova tillräckligt. Men allt är inte lätt...
 


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg