En fredag med "renovering". ( )
Hem Om mig Kontakt

En fredag med "renovering".

Kom precis hem från Emil & Sofeya. Har varit där ikväll & chillat. Fast kvällen började inte så... Det började hemma hos mig med att jag & Sofeya städade mitt kök & badrum. Jag gick loss med dammsugaren som aldrig förr. Sofeya kom efter med golvmoppen & tyckte väl att det skulle bli en bassäng i köket, haha. Ja, det blev blött kan jag lova er! Sedan släpade vi in en hylla i köket som har stått & skräpat i förrådet. Så nu ser köket mer hemtrevligt ut. Och vill man ta en simtur kan man även göra det mina vänner. Välkomna, välkomna.
 
När vi kände oss klara med renoveringen (eller vad man ska kalla det) så gick vi till Emil & Sofeyas place. Men fy fan vad halt det var. Innan vi drog dit skulle jag kolla en sak i bilen så vi tog svängen förbi. Då säger Sofeya att jag borde köra in den mer, hmm. Jag misstolkade ALLT som vanligt. När vi gick tillbaka mot hennes hus så halkar Sofeya & landar med näsan rätt ner i isen. Jag hinner inte göra något för jag halkar på samma ställe & på henne. Och där låg vi... Jag kunde inte låta bli att fråga om jag hade kört in den tillräckligt, haha. Shit vad vi garvade!
 
  • 2012-12-29
  • kl.02:50:00
  • Kategori: By night


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg