Det finns en plats jag älskar ♥ ( )
Hem Om mig Kontakt

Det finns en plats jag älskar ♥

Tog en sväng in på Meddo också. Kände att jag behövde det (som vanligt!). Och till min förvåning så var mitt favoritrum öppet. Tyvärr lät den jävla maskinen konstigt, så tänker inte välja den nästa gång. Inte konstigt att den har varit låst?!
 
Men i alla fall så solade jag i 25 minuter, kände att det räckte. Plus jag har ingen lust att ligga i ett solarium så länge. Jag blir så uttråkad snabbt... Musiken lyssnar jag sönder & klockan orkar jag inte titta på (sedan ska man inte titta i ett solarium, i know). Men jag blev faktiskt jättebrun denna gången. Blev riktigt överraskad! Så nästa gång kanske jag kan minska tiden ännu mer, eller så kanske jag blir ännu snyggare brunare om jag ligger lika länge?
 


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg