Allt är i princip slut på Systembolaget... ( )
Hem Om mig Kontakt

Allt är i princip slut på Systembolaget...

Jävlar vilket oflyt jag hade på Systembolaget idag. Det vi skulle ha var givetvis slut. Så blev några sommarcider & när jag ringde Melissa för att berätta det så fick hon ryck. Jag tröstade henne med att vädergubbarna har lovat sommarväder i Sverige på nyårsafton, haha. Vi får fan hoppas på det, annars blir det ju inte gott att dricka halloncider mitt i vintern?
 
Sedan köpte jag massa öl för det kan man ju ha väldigt roligt på tänkte jag. Det vet jag ju sedan alla galna festerna ihop med Rubi. Och så köpte jag mousserande vin till tolvslaget. Får tacka Mr Brat för att han hjälpte till att välja ut det. Och detta var ju bara en liten del av vad vi ska ha. Sedan ska dom andra köpa. Jag köper för mig & Melissa. Detta kommer bli galet, aouuu. Vi firar in det nya året med sommarcider...
 
Gammal bild jag hittade på samma sommarcider jag köpte.
  • 2012-12-27
  • kl.13:00:00
  • Kategori: Allmänt


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg