Viktproblem & träning. ( )
Hem Om mig Kontakt

Viktproblem & träning.

I lördags ställde jag mig på vågen för att se hur mycket jag hade gått ner i vikt (eller upp). Men som jag trodde så hade jag gått ner i vikt, 6 kg på en vecka. Det är fan sjukt! Jag har ingen töntig diet, har inte varit magsjuk eller så. Jag äter bantningstabletter från Tjeckien, visst, men det är faktiskt inte bara dom som hjälper till. Vad som mer hjälper till tänker jag inte berätta. Det angår faktiskt inte alla! Men det har ingenting med att jag vill gå ner i vikt eller så att göra. Mycket privata anledningar...
 
I alla fall så vägde jag mig idag igen, har gått ner 1,5 kg på en dag. Inte bra! Berättade det för mamma & hon blev givetvis orolig. Kanske borde kolla upp detta nu, för jag själv börjar reagera på det. Men samtidigt njuter jag av det. Fast ska börja träna nu med min PT, haha. Han är så gullig min lilla serbnäsa! Den killen vet att jag klarar att göra 300 sit-ups om dagen, ingen tvekan om det. Kommer ha fräscha magrutor. Ska börja den 1 september, grr.
 
Sist vi körde kickboxning (fast han sparkade på mig, haha)


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg