Svimmade nästan i skolan idag. ( )
Hem Om mig Kontakt

Svimmade nästan i skolan idag.

Ja, jag visste att denna dagen skulle komma. Men inte så snart. Jag går ju vård & omsorg, då ska man ju lära sig att ta hand om människor. Det är ju ganska självklart? Dom kan ha ett litet sår eller ett stort sår...

Idag kollade vi på en film som handlade vad som hände i kroppen när människan dör. Läraren sa att man kunde snyfta till. Men det gjorde inte jag... Jag svimmade nästan! För dom filmade inuti kroppen när blodet sprutade ut magsäcken & ja, det var äckligt att se. Men jag fick börja pilla med annat. Det började svartna & hade jag rest mig upp för att gå fram till läraren så hade jag ramlat ihop. Läskigt var det! Och det här är något som jag måste lära mig, det vet jag. Skolan är till för att lära elever. I know! Nej, det var ingen mysig film alls...
 
  • 2012-08-30
  • kl.16:15:00
  • Kategori: Skolan


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg