Snart kan jag göra egna DJ-jobb. ( )
Hem Om mig Kontakt

Snart kan jag göra egna DJ-jobb.

Jag är sjukt taggad inför helgen faktiskt. Har fått ett jävligt sjukt erbjudande (fast jag visste det sedan länge). Som ni vet så är jag ju registrerade DJ, har gått en kurs/utbildning & jobbar idag som DJ assistent. Men får inte jobba själv som DJ då jag inte kan hantera ett mixerbord eller den andra utrustningen. Nu ska jag börja med olika tester för att sedan kunna börja jobba själv. För jag får otroligt många bokningar... Och då egna bokningar! Vi tjejer är eftertraktade. Så jag är nervös, men samtidigt jävligt glad. Jag är inte dålig på att byta låtar eller så, men jag behöver övning. Alla behöver det, även David Guetta & Avicii. Ingen blir fullärd, även om vissa tror det.
 
  • 2012-08-28
  • kl.20:00:00
  • Kategori: Jobb


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg