Ska rida in Wozi's ponni. ( )
Hem Om mig Kontakt

Ska rida in Wozi's ponni.

Wozi var här förut & köpte ett täcke av mig. Kompispris, haha! Hon har köpt en C-ponny som inte är inriden. Dom hon köpte stoet av hade importerat den alldeles själv & det hade inte gått speciellt bra. Polackerna hade blåst dom. Men Wozi köpte ponnyn från dom & tänkte att hon skulle rida in den själv. Men dum som hon är tänkte hon efteråt; hon är ju gravid?! Så jag är räddaren i nöden, haha. Jag ska rida in den lilla söta ponniehästen åt Wozi. Kommer bli avkastad typ miljoner gånger, men kommer bli roligt. Hennes namn är Maly Szary om jag förstod det rätt, men kallas för Szary (vet inte hur det uttalas, haha). Så i framtiden kommer ni få läsa om mina ridolyckor på en C-ponny. Akuten, här kommer jag igen!
 
En gammal bild på mig & Krizzie.
  • 2012-08-03
  • kl.18:30:00
  • Kategori: Jobb


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg