Shotta hostmedicin (y) ( )
Hem Om mig Kontakt

Shotta hostmedicin (y)

Ni vet ju att jag har en jävla hosta? För att bli av med den så har jag köpt hostmedicin... Kanske inte rätt medicin dock. För jag har inte segt slem, utan endast torr hosta. Men köpte medicin mot hosta med segt slem. Skit samma, var den enda hostmedicinen dom hade & kostade endast 35 kr. Så vafan?! Bättre än inget...
 
Hade svårt att mäta upp hur mycket jag skulle shotta, så jag började hälla i kryddmåttet. Men då svämmade skiten över & hamnade på golvet. Fan vad Sofeya garvade! Ja, hon började hosta. Erbjöd henne lite hostmedicin, men hon tackade nej. Hon hade tyvärr slutat med sådant. Haha, klockrent! Struntade i hur mycket man skulle mäta & hällde upp lite i ett större mått, så fick i mig lite mer. Tror dock det var mindre än anvisningarna, but who care's? Bättre att ta för lite än för mycket.
 
Har aldrig varit speciellt duktig på att shotta, haha.


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg