Nya ridtillbehör :) ( )
Hem Om mig Kontakt

Nya ridtillbehör :)

Har varit som ni kanske vet & shoppat hästprylar idag. Det skulle först bara bli saker till dressyrsadeln. Men väl inne i hästaffären så blev det även ett allroundschabrak & en ridhjälm. För som det är just nu så har jag ingen "normal" ridhjälm. För min del blir det utan hjälm i dressyren & när jag hoppar så får jag plågas med hjälm. Inte bra, inte bra! Så köpte min drömhjälm. Kalaset slutade på ett högt pris, men det var ändå jag som betalade. Fortfarande inget "pappa betalar", haha.
 
Min nya ridhjälm; Lami-Cell.
 
Showmaster allroundschabrak.
 
Showmaster dressyrschabrak.
 
Australiensiska stigbyglar.
 
Equi-Guard anatomisk dressyrgjord.
 
Claridge House stigläder.
  • 2012-08-01
  • kl.19:00:00
  • Kategori: Stallet


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg