Lättlurade folk & saknaden efter IVIK. ( )
Hem Om mig Kontakt

Lättlurade folk & saknaden efter IVIK.

Igår lurade jag verkligen vissa människor. Som till exempel världens bästa Rubi & Wozi, haha. Wozi fick damp, blev ett gravidmonster & stängde av datorn. Hon ringde mig två timmar senare & frågade varför jag hade hoppat av Komvux. Sanningen är ju den att jag har ju hoppat av Komvux, men inte själva skolan. Har ju kommit in på en utbildning som ger jobb efter. Så jag är en mycket bättre person än dom som går på Komvux kan man säga, huh?
 
Rubi trodde att jag bara ville kolla killarna som gick på SFI & sedan när jag tröttnade så hoppade jag av, haha. Kunde varit så, kunde varit så. Men inte denna gången! Jag kollade noga i Skövde när jag satt där & lekte med dom söta barnen. Saknar faktiskt IVIK (SFI i Skövde), alla var så underbara där. Ankan som kvackade runt, Polski som ingen förstod sig, Bashar som var grymt snygg på med flera. Men man måste gå vidare...
 
  • 2012-08-21
  • kl.12:00:00
  • Kategori: Skolan


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg