Låg & brottades på golvet. ( )
Hem Om mig Kontakt

Låg & brottades på golvet.

Kvällen igår var behövande om man nu kan skriva så?! Vi var inte ute & drack oss redlösa eller var på någon vild fest. Nej, vi var hemma hos mig, tog det lugnt (fast vi drack ändå om ni vill veta) & snackade skit. Rubi försökte ändra färginställningarna på min lilla kamera, men istället så började han att ta kort på allt möjligt. När jag bad honom sluta ta kort på mig så tyckte han att det var ännu roligare. Så det slutade med att vi båda låg på golvet & brottades med den jävla kameran, haha.
 
För övrigt så hörde Sofeya när jag duschade att jag inte kunde raka mina ben pga att jag hade massa röda prickar på benen. Skumt säger jag bara! Eller så är det så att jag har använt en annan rakhyvel som inte ens är min, haha. Kan lätt bli så då. Men pinsamt att man säger det högt i duschen så Sofeya hörde det & givetvis säger det vidare till dom andra som är i lägenheten.
 
Bilder från Rubi's "övergrepp", haha.
  • 2012-08-18
  • kl.12:30:00
  • Kategori: By night


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg