Kusinträff på Liseberg :) ( )
Hem Om mig Kontakt

Kusinträff på Liseberg :)

Idag har vi haft kusinträff på Liseberg. Var hur roligt som helst! Men jag har kommit på att jag inte är ung nog för att åka allt längre... Kunde knappt åka Balder utan att må illa. Ja, inte ens Flumeride, haha. Men jag ser nöjet att gå & spela & krama kaniner istället. När jag hade vunnit min första stjärnvinst så kom en man i 85-års åldern med käpp fram till mig & sa att kvällen var räddad, haha. Jag kanske skulle sagt att det bara var han som fattades?!
 
Sedan skulle ju Alice Cooper vara där på kvällen. Det innebar ju fullt med emo-folk på Liseberg. Man behövde ju inte ens gå in på Gasten för att bli rädd. Vi gick ju runt där lite halvt skräckslagna ändå! Sedan när vi satt & åt glass vid Kanonen så bevittnade vi ett mord. Fan, Kanonen körde på en fågel så den dog.
 
Vi hade tur med vädret också, det regnade lite dock. Men då stod vi under tak i typ fem minuter. Så det var ju inga problem. När vi gick ut från Liseberg stod en blatte & sålde halsdukar inför den viktiga fotbollsmatchen (som jag givetvis inte hade någon aning om). Felix frågade vad dom kostade, men jag frågade om det var ishockey. Blatten kollade på mig som om jag var den dummaste personen i världen, haha.
 
 I väntan på spårvagnen...
 
Felix & Lina i Flumeride, dom skvätte vatten på mig.
 
Otto & jag i Balder längst bak, haha. (Ser ni polski i bakgrunden)
 
Glassen jag aldrig orkade.
  • 2012-08-08
  • kl.22:00:00
  • Kategori: Resor


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg