Köpa ny dator idag. ( )
Hem Om mig Kontakt

Köpa ny dator idag.

Min stationära dator kraschade igår. Blev inte förvånad ett dugg då den gett blåskärm typ ett år. Men ändå! Istället för att laga den hos massa oseriösa människor så har jag beslutat mig (tack vare pappa) att köpa en ny. Blir en typ likadan, fast Windows 7. Det finns inte Windows Vista längre, haha. Tydligen det sämsta man kunde ha. Men jag har ändå trivts så bra med det. Kände mig så hemma med datorn när jag arbetade. Men man kan inte få allt här i världen, även om jag är duktig på att få det.

Så jag blir lite fattigare, men samtidigt så tjänar jag ju fett med cash nu för tiden. Pengar rullar ju in för mig! Aldrig tomt på kontot, haha. Kompis, det går bra nu. Men jag tänker på att mina jobb kräver en dator, man kommunicerar med en dator mm. Så en dator är värd att lägga ner ett antal tusenlappar på. Håller ni inte med?

Ja, min dator har ju till & med varit i Danmark.
  • 2012-08-15
  • kl.11:19:00
  • Kategori: Allmänt


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg