Inget Komvux för mig inte... ( )
Hem Om mig Kontakt

Inget Komvux för mig inte...

Idag började jag skolan. Var väl inte alls kul... Bara massor med information! Sedan när hela skiten var klar så såg jag att jag hade ett missat samtal på mobilen. Det var någon på skolan som hade ringt mig. Så jag gick direkt till receptionen & frågade vem det var som hade sökt mig. Då var det rektorn som hade ringt mig. Jag blev ganska ställd, haha. Men jag kunde vara HELT lugn! Komvux fick sitt slut för min del & jag fick platsen på omvårdnad. Så alla dyra böckerna som jag köpt var bara i onödan. Typiskt, men jag fick världens chans ändå. Om tre terminer är jag utbildad undersköterska & har ett fast jobb & betalt. Jag kan sticka små elaka barn i armen & skratta åt dom haha. En mycket bra dag...
 
  • 2012-08-20
  • kl.15:50:00
  • Kategori: Skolan


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg