Är jag i Estland? ( )
Hem Om mig Kontakt

Är jag i Estland?

Haha, nej det är jag inte... Jag är i Lidköping. Det var Hjulafton där (motorträff) igår & det är ju så trevligt. Gick runt där & såg så många folk man älskar & hatar. Ska inte skriva ut smeknamnen här på er haters, men ni vet vilka ni är. PATETISKA MÄNNISKOR!
 
Jag hade mycket trevligt & i gott sällskap. Drack en Coca-Cola utan kolsyra, mums. Sedan så hörde jag att en milkshake inte var värd 40 kr, utan endast 35 kr. Haha! Liksom bara fem kronors skillnad. Jag letade efter ambulanspersonalen för jag ville kolla min puls & blodtryck. Men dom stod & snackade skit med vanliga människor. Vart är vården när man behöver dom?!
 
Denna flaggan kan ni hitta i Lidköping, haha.
  • 2012-08-17
  • kl.10:30:00
  • Kategori: By night


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg