Har fått en ny toalettstol. ( )
Hem Om mig Kontakt

Har fått en ny toalettstol.

Ni vet nog inte det, men min toalett har ju läckt. Så fort man har spolat så har det sprutat vatten. Äckligt! Alltså det har inte sprutat kissvatten, utan vanligt vatten. Men det är ju äckligt ändå... Så i fredags var två hantverkare här & kollade upp det, men dom bestämde sig för att byta hela toalettstolen. Jag tänkte att dom hämtar nog någon gammal nere i förrådet. Vi bestämde att dom skulle fixa det som idag.
 
Och idag kom hantverkarna tillbaka, med en helt ny toalettstol. Fatta vad lyxigt! Dom packade upp den i hallen så det blir att inviga den senare, haha. Får inte använda den nu, fast jag behöver egentligen. Men dom har ju "limmat" i golvet för att den ska sitta. Tydligen så gjorde man så på dom nya toalettstolarna förklarade den ena hantverkaren. Så nu sprutar det inte vatten hej vilt i mitt badrum.
 
Kanske borde klaga på att jag har en spricka i mitt handfat också? Då kanske jag får ett helt nytt där också? För mitt badrum är ju inte det fräschaste precis... Plus att det är inget som jag betalar för. Men nu tar vi en sak i taget, haha.
 
Min nya toalettstol ♥
  • 2012-08-06
  • kl.16:42:59
  • Kategori: Allmänt


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg