Fick slänga ut 500 kr på en ny skolbok. ( )
Hem Om mig Kontakt

Fick slänga ut 500 kr på en ny skolbok.

Jag har köpt alla skolböckerna utom en begagnat. För det var ingen som hade den & många sa att det var en ny upplaga. Så ah, 500 kr fattigare på en jävla skolbok. Men det är Religionskunskap B (eller 2 som det nu heter) så har användning för den. Om jag behandlar boken bra så kan jag sälja den för typ 350 kr när jag slutar. Jag är smart! Och känner jag mig rätt så kommer jag väl typ knappast bläddra i mina böcker, haha. Men jag har lovat mig själv att ge skolan en chans till. Finns kanske några lärare i Sverige som inte är pantade i huvudet. Plus att Lukasz ska hjälpa mig, mitt lilla stud. Så kommer bli jättebra, han hjälpte mig ju att få VG i Naturkunskap A.
 
  • 2012-08-06
  • kl.13:10:23
  • Kategori: Skolan


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg