En tur för att handla. ( )
Hem Om mig Kontakt

En tur för att handla.

På senaste tiden har jag ju inte ätit speciellt mycket (okej, jag erkänner!). Så mitt kylskåp har ju gapat tomt. Nu när Rubi med flera öppnade det för att hitta något att äta så fanns det typ ingenting. Vi drog till affären för att införskaffa mat. Eftersom jag ändå inte kommer att bli gladare i mat på länge så vet jag inte vad jag kommer att äta, så dom fick bestämma helt vad vi skulle köpa. Det blev kött & potatissallad till lunch & sedan skaldjur (kräftor & räkor) till kvällsmat. Så det blev ju ändå helt okej, haha. Till dessert köpte vi morötter & dipp. Har ju mängder med choklad hemma från Liseberg, så det behöver jag verkligen inte köpa. Men helt ärligt så har jag typ inte ätit något från dom. Har ätit fyra stycken Toblerone, inte mer.
 
När vi ändå var bland affärer så passade jag på att kolla efter ett par nya skor. Men fanns fan inga normala skor. Ändå var vi inne i över tre skoaffärer... Antingen så är det stövlar för emos eller så är det flowerpower eller så är det glitterpumps. Inget att ha i skolan & absolut inget i min smak!
 
Sedan hämtade jag & Wozi ut medicin, men det finns ju både Apotek & någon annan liknande affär. Man vet inte vilken man ska välja?! Men nu i fortsättningen ska vi båda välja Apoteket, mycket billigare. Mina p-piller kostar 99 kr på Apoteket & 121 kr på den andra. Så Rubi hoppades att jag skulle känna att jag hade dyrare sex nu, haha.
 
  • 2012-08-18
  • kl.17:00:00
  • Kategori: Allmänt


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg