En söndag med shopping. ( )
Hem Om mig Kontakt

En söndag med shopping.

Har varit & shoppat idag igen, fast denna gången ingen mat. I natt låg vi & snackade om hur trosor skulle se ut. Vilken jävla disskution vi hade, haha. Många av mina trosor börjar bli urtvättade, så varför inte köpa några nya?! Jag är inte typen som går runt i string, så ärlig är jag mot er läsare. Jag rider, så kan ändå inte ha det. Plus att det är verkligen ingen trosa för mig. En trosa för mig (& även min homie Sofeya) är när den täcker hela röven. Så är det bara!
 
Vi drog till Åhléns idag & jag fyndade nio par nya trosor. Tänker inte lägga upp bilder på hur dom ser ut, för tycker det är privat. Jag kan snacka hur mycket som helst om sex, underkläder & sådana saker. Men att visa hur mina trosor ser ut känns inte bra. Där går min gräns!
 
Rubi skulle köpa något verktyg till sin bil också, så vi drog till Clas Ohlson en sväng. Där hittade jag pärmar, bläckpennor & kuvert till kanonpris. Så länge som jag letat efter dessa jävla kuvert! Ni kan inte fatta...
 
  • 2012-08-19
  • kl.14:47:00
  • Kategori: Allmänt


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg