Botoxpennan som tar bort rynkor. ( )
Hem Om mig Kontakt

Botoxpennan som tar bort rynkor.

Känner du igen detta? Stress på kontoret, långa köer i kassan, trafikstockning på hemvägen, fest hos vännerna kl 8. Bara några få minuter för att koppla av & åter se fräsch ut. Med den nya antirynkgelen i Liftstick slätas dina rynkor ut med hjälp av en ny & högkoncentrerad blandning av ingredienser. Genom regelbunden användning mildras på lång sikt fina linjer och veck & nya kollagenfibrer byggs lättare upp. Huden erhåller en märkbar fasthet.
 
På senaste tiden så har Botoxpennan blivit allt mer populär. Man kan se den både i tidningar & på nätet. Jag har själv testat den (även fast jag inte har några rynkor). Men jag upplevde ett resultat ändå, för jag har små "gropar" i huden som slätades ut fint. Svårt att fånga det på bild, men försökte i alla fall. Bilden ÄR av sjukt dålig kvalité pga att min systemkamera låg på laddning, ska ta bättre bilder en annan gång & då får ni läsa mer om denna superpennan. Ni kan själva läsa mer om den på hairmax.se eller själva beställa den.
 


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg