Vi gör väldigt mycket! ( )
Hem Om mig Kontakt

Vi gör väldigt mycket!

Har precis varit & ätit pizza med Lukasz (igen!). Imorgon ska vi vara nyttiga & laga egen mat. Fast det blir väl jag som får laga, haha. Men Lukasz är duktig på att städa. Han har dammsugit hela lägenheten & även tvättat golv. Världens bästa pojkvän, right?

Nu blir det film & popcorn med pulver på. Jag antar att det blir skräckfilm. Förlåt för dålig update, men blir så nu eftersom vi gör så mycket. Vi tränade lite magrutor idag, men jag tyckte vi skulle kolla på Youtube istället. Imorgon blir bättre träning. Och vet ni? Jag är Lukasz egna köttbulle, haha.

image description

  • 2012-04-01
  • kl.22:12:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg