Världens bästa pojkvän ♥ ( )
Hem Om mig Kontakt

Världens bästa pojkvän ♥

Saknar min underbara pojkvän. Vi träffades första gången den 14 mars i år. Då kände vi inte varandra. Men den kvällen hände något mellan oss som är svårt att förklara. En kärlek växte inom mig som inte gick att stoppa. Men jag ville inte heller stoppa den. Vi kysstes natten mellan den 14 & 15 mars. Jag var så lycklig! Lukasz åkte hem den 16 mars & jag var kärare än någonsin.

Vi satt & pratade med varandra i telefon natten den 21 mars. Vi båda älskade varandra & det var självklart att vi skulle vara tillsammans. Jag & Lukasz blev ett par. Jag blev hans flickvän & han blev min pojkvän. Underbart!

Den 30 mars kom Lukasz till mig igen. Jag var så glad att träffa honom igen. Livet kändes så bra! I 11 dagar så umgicks vi. Underbara dagar ihop med min pojkvän. Vi har gjort så mycket. Många minnen blev det & många fler ska det bli.

Nu håller vi på att planera ett nytt datum för att träffas. Vi vet redan att Lukasz ska vara med på min student i början av maj. Men vi båda vill träffas innan det. Samtidigt är det väldigt bra att vi inte bor nära varandra. För då kan man inte tröttna på varandra. Men givetvis så skulle jag kunna bo ihop med Lukasz redan nu, fast det är ändå lite tidigt. Vi har inte ens varit tillsammans i en månad. Men jag älskar honom mest ♥

image description

  • 2012-04-10
  • kl.22:02:00
  • Kategori: Kärlek


  • ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-04-12 kl.17:54:39
    Jag är glad att du har träffat en kille :) <33
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-04-12 kl.17:55:04
    Eftersom han heter lukasz, vart är han ifrån?
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-04-12 kl.17:55:35
    Grattis till pojkvännen :)<3
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-04-12 kl.17:55:59
    Han är från Polen!



    Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg