Vara ärlig eller ljuga? ( )
Hem Om mig Kontakt

Vara ärlig eller ljuga?

Vissa folk är bara för mycket. Dom vill att man ska vara ärligt mot varandra. Det vill väl alla? Men när jag är ärligt mot dom & säger vad jag tycker så brakar ett helvete loss. Hur kul är det? Sedan när jag frågar om jag ska ljuga istället så blir svaret nej. Så vad fan ska jag göra? Ska jag vara ärlig eller inte?

Mot en peron just nu så måste jag ljuga. Annars dampar denna personen loss på mig totalt. Jag har tidigare sagt att jag tar bort kontakten med sådana folk som håller på såhär. Men i detta fallet så går inte det. Hur ska man göra i en sådan situation som jag är i nu? Vad jag än gör så får jag skit tillbaka.



  • ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-04-20 kl.11:28:37
    Att tala sanning är ibland värre, precis som du skriver. Men jag tycker ändå att om din kompis har bett dig att vara ärlig så borde du vara det. Du kan inte hjälpa att hon vill ha ärliga svar och alla tänker kanske inte som hon. Ta hand om dig! /A
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-04-20 kl.11:47:46
    Sanningen måste även vara en lögn ibland :(



    Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg