Två prov i Religion A på torsdag. ( )
Hem Om mig Kontakt

Två prov i Religion A på torsdag.

På torsdag har jag två prov i skolan. Jag har själv valt att göra dom, eftersom jag vill ha högre betyg än G. Gissa i vilket ämne? Jo, i Religion A. Det är mitt starkaste ämne & jag är tokig i att göra uppgifterna. Men har redan mejlat över min inlämning (med överkurs). Fast har fortsatt med ännu mer överkurs då jag ska skriva om judendomen & kanske jag hinner något mer. Typ hinduism eller något. För i religionsarbetet vi gjorde så är många frågor skrivna utifrån vad man själv tycker & tänker. Sådant gillar jag när det är ett intressant ämne.

I alla fall... Proven som jag ska göra på torsdag är om New Age & Satanism. Dessa två områden är jag bäst på & dom är enkla att läsa på. Min religion (enligt andra) är ju tydligen New Age, bara för att jag har ett starkt sjätte sinne. Men jag vet inte, för jag vill inte tillhöra någon speciell religion. Jag vill blanda alla som ett smörgåsbord!

  • 2012-04-17
  • kl.23:26:00
  • Kategori: Skolan


  • ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-04-20 kl.00:17:43
    Du är duktig! :)
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-04-20 kl.00:18:01
    om du tror på övernaturligt då e du new age häxa ;) skoja haha
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-04-20 kl.00:18:49
    När är denna bilden tagen? Du ser liten ut :) Men söt, kram<3
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-04-20 kl.00:19:29
    Säg till om du vill ha hjälp :)

    Har läst religion på flera nivåer :)

    Du har min mail tjejen :)
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-04-20 kl.00:19:53
    Häftig bild :) Vad gjorde du där?
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-04-20 kl.00:20:48
    Jag är också en s k "häxa" och jag hoppas att du tar vara på din inre kraft. Lyckokramar från mig till dig Malekova
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-04-20 kl.00:21:49
    Ja, det är jag. Men som jag skrev så tillhör jag ingen speciell religion då jag vill plocka lite från alla religioner :)
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-04-20 kl.00:23:03
    Denna bilden togs våren 2008 under en livsåskådningsmässa som min klass anordnade. Jag hade en monter om "Det okända".
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-04-20 kl.00:23:52
    Eftersom det var en skolgrej så ville jag bara få bra betyg, haha. Jag ställde ut med en monter om "Det okända".



    Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg