Tussen har respekt för Lukasz! ( )
Hem Om mig Kontakt

Tussen har respekt för Lukasz!

Tussen har fet respekt för Lukasz. Det har man märkt hela helgen. Så fort Lukasz har varit i lägenheten så ligger Tussen under sängen & "sover". Något som är äckligt var att han gick & bajsa hela tiden. Så det stank jättemycket! Sedan gnällde Tussen på ett mycket konstigt sätt mot Lukasz. Dom två gick ut igår & gick en sväng. Tussen hade koppel på sig, men gick ändå hela tiden. Väldigt märkligt då han "leker död" varje gång jag sätter på kopplet. Knepig katt...

Nu när Lukasz inte är i lägenheten så hoppade Tussen direkt upp i sängen & sov med mig. Han la sig på Lukasz kuddar & såg nöjd ut, haha. Tussen har inte bajsat sedan Lukasz gick. Så det luktar inte skit! Ja, det är min katt & han är väldigt speciell. Men man kan inte sluta älska honom ändå ♥

  • 2012-04-23
  • kl.14:00:00
  • Kategori: Djuren


  • ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-04-25 kl.13:03:44
    Söt han är :)
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-04-25 kl.13:04:05
    En likadan katt har jag med, fast det är en hona :)
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-04-25 kl.13:04:34
    han ser väldigt liten ut, e de en unge?
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-04-25 kl.13:05:25
    På denna bilden så är han en bebis fortfarande, nu är han större. Dock är han fortfarande under ett år!



    Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg