Svenska A-inlämningarna åt helvete. ( )
Hem Om mig Kontakt

Svenska A-inlämningarna åt helvete.

Jag har så himla svårt att skriva något "schema" för denna veckan. Dels för att jag vet inte hur det blir, men samtidigt så är det tusen saker jag måste göra. Som att plugga till exempel! Har inte alls mycket kvar, men några inlämningar & prov är det i alla fall. Lukasz hjälper mig med allt & det känns jättebra. Något som jag har blivit ledsen på är faktiskt Svenska A-inlämningen jag gjorde. Jag har jävligt svårt, & då menar jag jävligt svårt, att skriva om meningar. Men under hela natten sist vi pluggade så gjorde jag om ALLA meningar till mina egna ord. Jag mejlade dokumentet till läraren & fick tillbaka att jag inte skrivit om ett skit. Jag kan fan inte beskriva här hur jävla sårad jag blev! Lukasz blev sur & förstod sig inte på läraren. Det gör inte jag heller. Jag hade skickat med källan där jag hämtade informationen ifrån. Man ser hur tydligt som helst att det inte är samma meningar i mitt dokument som från källan. Vissa kanske borde skaffa glasögon...

Så nu har jag tappat suger helt om Svenska A-inlämningarna & proven. Varför ska jag göra något om jag bara får skit för det? Jag hade även peppat mig själv för den muntliga redovisningen. Så jag frågade läraren när jag kunde prata inför ettorna på skolan. Hon svarade med att det gick jättebra att jag gjorde den muntliga redovisningen för ettorna, men att det inte fanns lektioner kvar innan studenten till det. Hello, jag tänker inte vara kvar efter studenten? Vissa lärare är så efter...

  • 2012-04-17
  • kl.10:02:39
  • Kategori: Skolan





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg