Storhandlade på Willy:s i Lidköping. ( )
Hem Om mig Kontakt

Storhandlade på Willy:s i Lidköping.

Igår var jag & Lukasz på Willy:s i Lidköping & handlade. Kändes lite sådär pensionär? Vi storhandlade inför helgen. Det blev köttbullar, fläskfilé, kycklingfiléer, klyftpotatis, fransk sallad, dressing, kebabsås, lösgodis, drickor, två röda paprikor, två gula paprikor, en gul lök, tre vitlökar, timjan, tomatpure, ajvar relish med mera. Så i helgen blir det nyttig mat från den bästa kocken; alltså mig. Haha, jag är en grym kökshora! Något som jag blev lack på i affären var dessa jävla köer. Vi bytte hela tiden för att komma fram så fort som möjligt. Men jag är glad att vi inte stod där hela livet. Så nu jävlar ska vi äta mat!

  • 2012-04-14
  • kl.08:39:57
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg