Sömnlös natt. ( )
Hem Om mig Kontakt

Sömnlös natt.

Detta är sjukt! Jag har knappt sovit något på flera nätter. Är alltid vaken till typ 05-tiden på morgonen. Jag tar ändå morfintabletter nu & det somnar jag på. Men tydligen inte längre. Kasst! Jag kan inte heller ta sömntabletter samtidigt som jag äter morfin. Det är no, no, no!

På den tiden som jag gick till en psykoterapeut sa han att jag skulle trötta ut mig under dagarna. Jag låg mest hemma i sängen då & hade ångest. Nu har jag inte ångest så ofta längre, nästan aldrig faktiskt. Det är toppen! Men varför kan jag inte sova under nätterna då? Jag gör mycket saker under dagarna; är i stallet, cyklar, är med Lukasz, är med vänner & massa annat. Något måste ju tydligen vara jävligt fel. Ska nog ringa VUP när dom öppnar idag (fredag). För det här fungerar inte för mig...



  • ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-04-27 kl.03:05:11
    Hoppas det är bättre <33
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-04-27 kl.03:05:31
    Låter inge vidare.....



    Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg