Solen skiner utanför stallet :) ( )
Hem Om mig Kontakt

Solen skiner utanför stallet :)

Sitter utanför stallet nu & steker i solen. Vet inte om jag ska säga att det är underbart väder? För det blåser kallt, men samtidigt så värmer solen. Flisan står i sen stora hagen & äter gräs som en galen maskin. Igår när jag longerade henne så ville hon äta hela tiden, men det fick hon inte. Så tänk er vilka blickar hon ger mig nu, haha.

För övrigt så är Flisan inte halt längre. Men lite varm på höger fram fortfarande. Går i alla fall mot rätt håll. Tur det! Älskar min häst så himla mycket. När jag kollar på henne så blir jag så glad. Nu vill Flisan ha mer vatten, så måste fylla på...

image description

  • 2012-04-17
  • kl.13:52:00
  • Kategori: Stallet


  • ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-04-20 kl.00:09:36
    Snygg bild :)
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-04-20 kl.00:09:57
    En somrig bild, äntligen är den påväg! :D
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-04-20 kl.00:10:11
    vad skönt att hon inte är halt längre ;D
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-04-20 kl.00:10:56
    Vilken tur att det inte var något allvarligt med Flisan! :) Blev orolig där ett tag. Får komma o hälsa på henne snart :)



    Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg