Släppa ut hästarna nu. ( )
Hem Om mig Kontakt

Släppa ut hästarna nu.

Godmorgon! Nu sitter jag i bilen på väg till stallet ihop med Lukasz. Jag ska släppa ut hästarna. Solen skiner & det verkar bli varmt idag. Flisan ska få gå utan täcke idag, så hon kan rulla sig massor. Det vet jag att hon älskar! Hon älskar även att äta, vilket hon gjorde hela natten igår. Flisan hade nämligen gått ur boxen & varit på besök i foderkammaren. Kanske ett sätt att säga att hon vill ha mer mat? I alla fall så blir det att longera henne mycket, eftersom hon har överskottsenergi efter all havre hon fått i sig. Plus att kolla till henne då & då. Min lilla plutt då ♥

 

  • 2012-04-14
  • kl.08:32:50
  • Kategori: Stallet





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg