Skara kan ta sig i röven, FUCK YOU! ( )
Hem Om mig Kontakt

Skara kan ta sig i röven, FUCK YOU!

Det är inte bara jag som är sjuk idag. Wozi & Sam också, vilket för mig är ganska bra. Så jag & Sam åkte med Wozi till Coop Forum & handlade lite. När vi gick där inne så lärde Wozi mig vad sakerna vi handlade hette på polska. Det var så jävla roligt, för Sam försökte också prata polska. Jag handlade dock inte mycket, utan mat för idag. Det blev kotletter, smörgåsar, två påskmust & 10 stycken frimärken. Kanske var något mer, men jag minns inte. Wozi köpte hur många påskmust som helst, för det var sjukt billigt. Bara fem kronor (plus pant) för en flaska. Snacka om att svenskarna inte köper mycket påskmust under påsk. Bra för oss ungdomar!

När vi gick ut från Coop så skällde en ful hund på mig. Jag skrek "håll käft", men den fortsatte. Jävla hundar det finns i Skara! Hur snällt är det att ta med den till affären när den försöker ge mig en hjärtinfarkt? Sedan så gick några fula killar förbi oss. Dom hade lagtröjor på sig med någon konstig flagga. Wozi sa att jag skulle säga "spierdalaj" till dom & det gjorde jag. Fan vad lacka dom blev! Om ni vill veta så kom killarna från Tjeckien & visste exakt vad jag sa till dom.

Sedan släppte Wozi av mig & Sam hemma hos oss. Då cyklar en liten kille framför mig & körde nästan på mig. Så jag bad honom att flytta på sig & han svarade på något konstigt språk. Sedan när jag gick vidare så började hans syster (som var typ nio år) käfta med mig. Men jag orkade inte bråka med småbarn idag, så jag bara gick vidare. Välkomna till Skara, här händer allt konstigt!

  • 2012-04-12
  • kl.17:46:09
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg