Pratade i tre timmar med Lukasz. ( )
Hem Om mig Kontakt

Pratade i tre timmar med Lukasz.

Då har jag & älskling precis pratat klart i telefon. Underbart att höra hans röst. Vi slog nytt samtalsrekord; tre timmar & tre minuter. Lukasz har varit så duktig idag & spacklat väggarna. Min pojkvän är så händig! Tur att jag har honom. Hoppas verkligen att vi ses i helgen, för då har vi en månad ihop. Men Lukasz väntar på att en person ska ringa så att han kan börja jobba. Något med bygg tror jag att det var? Hoppas ändå att han inte ska jobba i helgen. Saknar min älskling så mycket ♥

image description

  • 2012-04-18
  • kl.03:17:25
  • Kategori: Kärlek


  • ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-04-20 kl.00:25:57
    Älskar man någon så mycket som du verkar älska honom så kan man prata hur länge som helst i telefon :)
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-04-20 kl.00:26:09
    cooling där ;)



    Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg