Pluggheeeeest... ( )
Hem Om mig Kontakt

Pluggheeeeest...

Nu ska jag plugga lite. Och bara lite, för Lukasz ska göra allt mitt arbete. Fast om läraren i Naturkunskap A läser detta så är det jag som har pluggat. Bara så du vet! Men om jag ska vara lite seriöst... Jag hatar att plugga! Därför hjälper den bästaste & underbaraste pojkvännen mig. Innan studenten så har jag bara en uppgift kvar i Naturkunskap A. Jag ska skriva någon inlämning om hårfärger & blekning. Förstår inte vad jag ska skriva, men det gör väl min älskade pojkvän som alltid är så snäll mot mig. Puss på han!

  • 2012-04-21
  • kl.18:13:25
  • Kategori: Skolan


  • ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-04-27 kl.03:17:41
    ÄLSKAR din humor tjejen ;) <33
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-04-27 kl.03:18:06
    Det var längesen du expreminterade med håret, fast det är bra att du inte gör det :D
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-04-27 kl.03:18:56
    Ja, det var ett tag sedan. Har hållt mig till en färg nu en stund.



    Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg