Plugghästen Malle i farten! ( )
Hem Om mig Kontakt

Plugghästen Malle i farten!

Klockan är nu 04.00 & jag är klar med massa skolarbeten. Bästa Lukasz har fått mig att plugga. Han var värsta studet i Polen & hade MVG i alla ämnen. Bra för mig att ha en sådan pojkvän! Jag som hatar skolan... Men med Lukasz hjälp så har jag gjort klart nästan allt som jag behöver innan studenten (i dom ämnen som jag vill ha betyg). Är klar med Religion A-inlämningen & då gjorde jag mer än vad jag behövde. Sedan har jag gjort en inlämning i Svenska A som jag mejlade i väg nyss. Sist blev Naturkunskap A där jag hade en inlämning om växthuseffekten. Tyvärr började vi flumma (övertrötta), så svaren blev som dom blev. Typ att jag skrev "pingviner & annat skit", haha. Nu har jag bara lite kvar & jag kommer fixa detta!

  • 2012-04-16
  • kl.04:02:39
  • Kategori: Skolan





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg