Planer imorgon :) ( )
Hem Om mig Kontakt

Planer imorgon :)

Imorgon blir det inte att ligga i sängen hela dagen. Hade ju 37,8 i feber idag. Får hoppas att jag är bättre imorgon. Pappa väcker mig tidigt imorgon, för jag ska släppa ut hästarna. Blir att mocka, fodra & rida/longera då också.

Sedan åker jag hem till mig. Måste städa lägenheten, ser ut som om en luffare bor där. Det ligger kläder överallt! Disken måste också bort, för jag har inga rena tallrikar nu. Så dålig jag är...

Om jag hinner & orkar så blir det en tripp till solariumet. Min psykolog har sagt att under höst & vår måste jag få ljusterapi. Det innebär solarium. Jag blir ju också brun, vilket är ännu bättre. Kan inte se ut som ett jävla spöke på studenten. Blir så jävla lätt brun, men det kanske ni visste?

image description

  • 2012-04-10
  • kl.23:18:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg